Hrm...

Onsdag.
Klockan är 11.29.
Datorn, skriva, skriva.
Studier
Suck.
Ugh.... jag börjar lessna på studierna nu... men det är bara idag och i morgon kvar, sen på fredag ska banne mig jag också ha sportlov och det håller i sig hela helgen! Har medvetet valt att jobba undan nu under veckan, dels för att få ledigt till helgen när Olsson kommer och hälsar på men även för att slippa arbeta med projektet under april, maj när det är solsken ute, vår i luften och en motorcykel som lockar oändligt mycket mer än att sitta vid datorn... *ler* Lovely!

Tror minsann att jag ska ta mig en promenix nu, för det låter som jag behöver en paus i arbetet... (Läs; jag är i stunden skitless!)

Ikväll ska jag på middag. Onsdagsmiddag. Mycket bra!
*ler*

Skogen - here I come!
Kram från studietjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback