Ibland känns det...

...som allting flyter på smidigt, smärtfritt med allmän tur och utan alltför mycket motstånd. Just nu är det så! Ett exempel:

Härom dagen hittade jag en pryl som jag varit av med hur länge som helst, som jag verkligen saknat - mitt headset till mobilen.



Jag har verkligen letat ÖVERALLT (trodde jag i alla fall) och har saknat det mer eller mindre varje dag... Så härom dan när jag storstädade låg det bara där... i en sån där mapp som man förvarar papper i... varför jag nu hade lagt det där?!?! *skrattar* Jag tror att jag tog med det i flytten och tänkte "Jag lägger det här, på detta fenomenalt braiga ställe, så vet jag var jag har det"... Yeah right!

Så nu har jag varit ute och promenixat i skogen MED skön musik i mina nyfunna lurar. Mycket bra!

Det har hänt andra bra saker också... det känns som det är lite allmänt flow för tillfället. Gott!

Detta var dagens lilla glädjeämne!
Har du något?!
Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback