Lördag eftermiddag

Efter en härlig dag som började med sol och skogspromenad är jag nu nöjd med att dagen så sakteliga börjar gå över i kväll.
Det lär bli melodifestivalen en lördag som denna, med lite god mat och sen en tidig kväll.
Just det: "Se upp för dårarna"-filmen går ju också ikväll... Den är såå kul tycker jag! Får se om jag kollar, det var ju inte så länge sen jag såg den senast...

Det har varit en skön ledig dag.
Bra med lite ledighet, för imorgon är det jobb igen! Det är också bra - jag trivs med mitt jobb!

En ny bilstereo. Det är vad jag behöver indeed!
Det blir så trist i bilen utan musik... innan inbrottet i bilen lyssade jag oftast på radio när jag körde bil. Efter inbrottet är det typ bara tyst (de tog fronten...men inte stereon - dumt kan jag tycka!) Anyway: en ny bilstereo står på prioriteringslistan!


bild:
http://www.prylportalen.se/ArticlePages/200703/27/20070327201032_MKF017/Sony-bilstereo-stor.jpg

Njut av kvällen vetja!
Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback