Mmmmmmåndag

Imorgon börjar en ny klass här på skolan. Nedrans så kul! : )
Det behövs lite nytt folk, tycker jag... men så är jag ju en sån person som gillar nya saker!

I helgen har jag vårdat en del goda relationer... via MSN *skrattar*. Jag gillar det verkligen! Man kan sitta där i sin pyamas och umgås med folk på ett ytterst avslappnat sätt...



...dessutom är det bonusbra när jag - som nu - inte har nån "vanlig" telefon... befinner mig liksom en bra bit från de flesta goda vännerna...

Denna veckan ska jag skicka iväg några jobbansökningar... hi hi... spännande... Väntar bara på några betyg som ligger nere i Skåne, som ska komma med posten.

En ny vecka, helt enkelt med nya möjligheter!
Jag skickar alla goda tankar till dig som tittar förbi bloggen en dag som denna.
Fånga stunden!
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback