Sjuk

Gick och la mig vid 8-snåret igår kväll, kände mig inte alls kry.
Sov, sov, sov...  sen sov jag lite till... ända till 9 nu på förmiddagen då jag vaknade av klockan på gården.
Fortfarande inte så kry så jag är hemma idag. En promenad från sängen ut i köket för att sätta på thévatten och nu hamnade jag här med thékoppen med mycket honung, vid datorn och bloggen. Tror att det blir film om en stund.

Igår var vi ett gäng som pysslade valentines-kort. Mysigt...


Dagens lilla, lilla projekt idag blir därför att desa små fina kärleksfulla meddelande ska med posten idag... den lagom kommersiella hjärtedagen är ju redan imorgon! Om jag hade mått bättre igår hade jag gärna suttit en bra stund längre och pysslat kort till alla goda vänner, men det blev i alla fall några stycken och det är bättre än inga. Det är verkligen en mysig hobby det där med scrapbooking!

Igår bytte jag till ett nytt mobilabonnemang. Gillar egentligen inte det där med bindningstid men med tanke på hur billigt
Snackis är om man binder upp sig 24 månader kunde jag inte låta bli. Vasse´go tele2 - nu fick ni lite gratisreklam! *ler*

Ha en bra onsdag!
Nu ska jag traska över till sängen och kolla film!



Kommentarer
Postat av: Anders O

Din tur att vara hemma och vara sjuk. :D
Har du samma mobilnummer som innan eller?
Krya på dig!

Postat av: Mia

Jajjemen! Samma mobilnummer indeed.
Tack för "krya-tanken"
Lämnar snart nått spår på din blogg, tror jag...

2008-02-13 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback