Söndag

Sitter och lyssnar på Lisa Nilsson... Det är fint. Jag har inte lyssnat så mycket på henne innan, men det är över förväntan tycker jag! Just nu går "Det är bara ord" från skivan Små rum. Vackert...

Olsson åkte precis hem efter en väldigt mysig helg!
Tackar för denna helgen fröken! *ler*

Igår kväll var vi ett gäng som käkade på den lokala pizzerian och därefter kollade melodifestivalen. Heja Frida! Heja Anders (som skrivit låten). Heja heja! I övrigt var jag väl inte så imponerad av de andra bidragen... skulle vara eskobar kanske. Fast nä... inga stående ovationer direkt, mer än till Frida! Tur att det var mindre "dunkande" i den här låten för Fridas del, mest med tanke på att melodifestivalen är en familjeföreställning *skrattar*

Just det... det var ju det här med att sitta stilla när CD-spelaren går... Lisa Nilsson uppskattar nog inte hack i skivan och det gör sannerligen inte jag heller!

Helgen och denna sportlovsvecka börjar ta slut. Oj, vad jag har pluggat... strålande ju!
Njut av söndagens sista halva, vetja!
Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej vill du kidnappa björn gustafsson med mig? xD

Postat av: Emeliie

Lisa Nilsson har väldigt fina låtar i bagaget:)

2008-02-24 @ 12:51:21
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se
Postat av: Louise

Mm, Lisa Nilssons låtar är på något sätt så talande. ´Har du någon favoritlåt? :)

2008-02-24 @ 12:58:23
URL: http://www.crashbooombang.blogg.se
Postat av: Mia

Kidnappa Björn Gustafsson låter som en höjdaridé. Jag tror halva Sveriges befolkning kan tänka sig det *skrattar*
Det finns en jättefin låt med Lisa Nilsson som heter "Handens fem fingrar". Den är favvo så länge!

2008-02-24 @ 13:14:52
URL: http://miaju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback