Valentine

Happy valentines alla!
Hoppas dagen varit bra och kärleksfull.
Min dag började med att en skolkompis här i huset kom in på morgonen med en påse geléhjärtan som en morgonpresent... Så rart! *ler*


bild:
http://www.hovberg.se/resmi/hjart_moln.jpg

Just nu ser jag mest fram emot ett långt och behövligt sportlov.
Ska jobba en del men också vara lite ledig.
Börjar med en resa till storstan en torsdag som denna. Skönt!

Skickade ju små rara meddelanden till familjen igår och som tur var hade de tydligen kommit fram i tid, dvs idag. Skönt! Postgången kan ju vara lite sisådär annars...

Kärlek i luften... ja, jag vet inte! Folk har ju varit glada och så... och jag har fått många go´a kramar. Men drömprinsen - var är han en dag som denna?! *skrattar*

Ha det nu riktigt bra!
Många kramar från M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback