Jag ska bara...

Är tillbaka i Blekinge nu. Känns rätt skönt faktiskt!
Här snöar det och är kallt. Riktigt kallt... brrrrr.

Jag har bestämt mig för att plugga idag. Har en hel del att både läsa och skriva. Kul grejer, men ändå har jag det där välbekanta motståndet innan jag kommer igång... *ler* Det blir en hel del "jag ska bara"-grejer idag, märker jag... Jag ska bara slänga i en maskin tvätt... jag ska bara lösa lite korsord (har ett jättestort korsord som ligger på köksbordet)... jag ska bara städa undan lite... och så ska jag bara diska efter frukosten. *skrattar*


Det snöar så jag ska bara ta ett foto...



Nu fanns det visst inte fler "ska bara" så därför sitter jag här och bara drömmer om en varm och gosig brasa... Jag ska bara lägga upp den bilden också här på bloggen...



SKÄRPNING ; )

Ha en skön dag idag. Själv måste jag iväg och...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback