Personligt brev

Till sommaren är jag till arbetsmarknadens förfogande igen... Kul!
Och det betyder i nu-läget att jag håller på att knåpa ihop ett sånt där personligt brev...


Ni vet, ett sånt där:
"Hej, jag är skitbra på det här och det här och Ni ska anställa mig för att... jag förhoppningsvis är den ni vill ha"
...................................
Så vad tänker jag då om detta?! Jo:
För mig är det viktigt att det stämmer från två håll. Jag vill inte jag ha ett jobb där jag inte är rätt person på rätt plats, så för mig är det lika viktigt att stället där jag ska jobba söker någon med just mina kunskaper och min personlighet. Annars verkar det inte som en "win-win-situation"... och då kan det faktiskt va´.

Nu är det dags att börja mecka lite käk och därefter bär det av till storstaden!
Njut av kvällen, vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback