Social på morgonen...

...är jag absolut INTE... *skrattar*
Idag gick jag in och hämtade frukost på skolan för att sedan gå ut och sätta mig ensam med en bok, tända stearinljus och tystnad! Mycket skönt! Oj, oj, oj...tänk när man har barn... vilken skillnad!
Ikväll bär det av till Skaune... ska byta kamrem på bilen och lite annat fix och trix... En gammal bil kostar en del tid, energi och pengar... men än så länge är "Sigge" värd det...*ler*
Nu är det snart dags att gå och förbereda morgonsamlingen.
Förresten: jag fick ett mycket intressant SMS i morse...
Ja, det vara bara det!
Hi hi...

Kommentarer
Postat av: Jannica

Vad var det för ett sms då?? *Nyfiken i en strut* ;) Har man sagt A får man säga B..hehe..

2008-01-24 @ 17:56:16
Postat av: Mia

He he... nyfiken i en strut... Jag sparar på B:et *ler*

Postat av: Madeleine

jag har aldrig förstått mig på folk som e sociala på morgonen. fast det är klart, jag har ätit frulle själv
nu i 9 år (yl vad gammal man låter då) så jag antar att jag inte tränat mig på att konversera då man e död av trötthet.

2008-01-26 @ 18:21:32
URL: http://madeleine-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback