Tjola hej, tjola hopp

Lördag.
19 januari
Året är 2008

klockan är 13.59 och magen säger att det börjar bli dags för lunch.

Ska sluta dumskriva nu... *skrattar*
Gick precis från allrummet som finns här på skolan. Vi har haft en timmes gemensam städning för att det ska funka att tillbringa tid där... nu började det se okej ut... till skillnad från för en timme sen, då var det mest grisigt...
Det är väldigt speciellt att bo så här kollektivt. Speciellt och trevligt! Jag trivs bra så det kommer nog att kännas konstigt när jag slutar till sommaren...

Jag har fått för mig att dra ner på snusandet. Varannan nikotinfri... det är inte klokt... påminn mig gärna om att jag måste vara galen... *skrattar*... varannan blir var tredje, som blir var fjärde... som... att sluta snusa är alltså INTE aktuellt...

Dags för lunch som sagt...
Ha en fortsatt bra helg!
//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback