Torsdagstankar

Ryggen mår bättre idag... vilken tur, för igår var det knappt att jag kunde röra mig...
Nu vet jag lite om hur det kan vara att ha en stelopererad rygg... *skrattar*... inte helt enkelt...
Men , som sagt, ryggen mår bättre idag. JAg fick massage och det hjälpte en del och sen har nattens vila gjort sitt. Mycket skönt!

Värk och smärta är något som tar otroligt mycket energi... utan att egentligen föra något positivt med sig... eller, ja... det är klart, när man sen slipper smärtan uppskattar jag det. Som det kloka ordspråket säger:

När man är frisk har man tusen önskningar,
när man är sjuk har man bara en!

Idag har vi sovmorgon... typ. Börjar inte förrän 10... så här sitter jag en torsdagsförmiddag som denna och bloggar i lugn och ro.
Igår fick jag låna Desperate Housewives-boxen, säsong 3. Mycket trevligt *ler*... Kollade två avsnitt i går, i sängen med min aj-aj-iga rygg.

Ha en riktigt skön dag, vetja!
Carpe diem, kram Mia


Kommentarer
Postat av: Lotta Eliasson

Hej du vännen!
Ja det var inte roligt att se dig igår alls. Men idag såg du ut att må betydligt mycket bättre...

Kram på dig!
Lotta

2008-01-17 @ 17:19:11
Postat av: Jannica

Hej vännen!!
Vilken tur att ryggen känns bättre!!
*Kram*

2008-01-17 @ 21:01:06
Postat av: Anonym

Tack, tack för all omtanke!

2008-01-18 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback