Trött svammel

Idag har varit en riktigt "trött" dag... har nog sovit ganska dåligt i natt, för jag har liksom inte haft den där vanliga "växeln" att lägga in... men jag antar att det också är ett läge som är okej ibland... det är liksom som på bilden... man stannar upp varsom helst, i vad som helst... hi hi... zzzzzzzzz...


bild: http://media1.kossan.se/roliga-bilder/p/troett_isbjoern_1.jpg


Ikväll blir det bara att fixa käk och därefter blir det soft... kanske en film. Japp, så får det bli - en film passar verkligen bra idag!

Vad händer i ditt liv en dag som denna?!

Kommentarer
Postat av: Lotta Eliasson

hajsan hajsan!
Ja du, visst händer det en del i livet.. låter ganska soft att vara som den isbjörnen faktiskt. kankse ska ta den ställningen imorgon för det är så som jag tror att det kommer kunna bli. Är hur trött som helst och ska nog gå och lägga mig NU!
Kram på dig
Lotta

2008-01-23 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback