Väderrapport för ovanlighetens skull

Kom precis in efter en långpromenad i det höstlika vädret... det blåser ordentligt i södra Skåne...
Håll i hatten. Bokstavligt talat *skrattar*
Efter mycket frisk luft och en del motion väntar jag nu på att ägget ska koka så jag kan äta en rejäl lärdagsfrukost...

Idag finns det inga planer för min del. Det blir nog en allmän fix och trix-dag. Lite handling, lite plugg, lite film ikväll kanske... en soft lördag, helt enkelt...

Läser en bra bok för tillfället, en studiebok i och för sig, men med ett viktigt och intressant innehåll. "Undran inför livet" heter den och vi ska på föreläsning med författaren under nästa vecka. Spännande!

Hade lite funderingar innan på att åka in till storstan idag, men jag känner inte att jag orkar med det tempot, stressen... jag håller nog på att bli en lantis... på riktigt. *skrattar* Gillar livet på vischan. Speciellt när det finns en matbutik så man lätt kan handla mjölk eller bröd om man vill det. Så riktigt på vischan blir det ju inte...

Nu tror jag ägget är klart.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback