Bloggtorka

Ja, det har jag verkligen för tillfället... bloggtorka.
Kanske är det så att jag är så nöjd med att leva livet "på riktig", ute i den "verkliga världen" istället för att sitta vid datorn och skriva inlägg.. Det är klart att jag skulle kunna skriva inlägg av typen:

"Idag har jag... och sen gjorde jag det... och sen ringde D och sa att..."

Men jag känner inte för det, så då får det vara så här:

bloggpaus!

Så här har det varit förut.
Och de gånger det har hänt har jag saknat bloggandet efter ett tag.
Återkommer när det känns som det är dags att återkomma!
//Mia

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hej.

Alltid tråkigt när du väljer att ta en bloggpaus ;)

Men jag kikar iaf in hoppfullt varje dag och ser iaf torkan har gett med sig :)

Ha det bäst!

Kram

2008-07-13 @ 14:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback