Fix och trix

Hemma igen efter att ha tillbringat onsdag till söndag nere i Skåne.
Har träffat vänner, fikat, detaljplanerat musiken inför de båda bröllop som jag ska spela på i sommar.
Kul! Det var väldigt skönt att komma ner ett par dagar och bara ta det lugnt! Sen är det ju ofta så att när man väl är hemma är det så många man vill träffa så tiden räcker inte till. Men, men...  det har varit härligt hur som helst!
Såååååå skönt att få en glimt av Malmö. Det är ju verkligen en stad som jag gillar. Även om jag inte skulle vilja flytta tillbaka som det känns just nu är det hur skönt som helst att åka ner då och då och bara känna atmosfären. Ibland kan jag sakna Möllan... men då är det ju inte längre än att jag faktiskt kan åka dit!

Annars känns det som jag har en hel del "fix" för tillfället...
En del som har med olyckan att göra.
Det ska fixas än det ena och än det andra med sjukskrivning, försäkringskassa etc.
Inte så kul... men det är bara att göra.

Sen har jag börjat planera så smått inför flytten också.
Även där är det mycket som ska fixas.
Elleverantör, tele och internet, hemförsäkring mm mm.
Och så givetvis den faktiska flytten.

Någon som vet nån bra och billig elleverantör i Skåne?!
Antar att det är lönt att undersöka lite alternativ...

Inte så kul att pyssla med allt detta under ledigheten men samtidigt vill jag göra det så jag slipper ha det hängande över mig de sista dagarna i samband med flytten. Alltså... det är bara att göra det. Känns ju skönt när det väl är gjort!

Nu ska jag fixa lite middag!
Over and out och ha en fin kväll!
//Mia


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har Godel som ska ha "normala" priser och samtidigt bidrar man till nån välgörenhet. Känns bra tycker jag!

Postat av: Lotta

Hej på dig vännen! Försökte ringa dig härom dagen - men jag förstår att du haft fullt upp när du nu varit i Malmö. Massa folk som rycker i en..ler...



Hoppas att du mår lite bättre nu och jag tänker på dig - har du någon tid över får du gärna höra av dig till semesterfiraren i norr.

Lotta

2008-07-07 @ 19:48:48
Postat av: Anders O

Man kan väl ha vilket elbolag man vill i princip? De bara köper och säljer fram och tillbaka mellan varann ändå. Telge El har lite ekologisk tvist på det hela tror jag. Bara att leta runt. :D

2008-07-07 @ 20:50:57
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback