Sommar och sol

Två veckor sen jag bloggade senast...
Det är ju verkligen otroligt vad tiden går fort!

Solen är tillbaka. Värmen och sommaren kommer på köpet. Det är grymt skönt tycker jag. Är det något jag är bra på så är det att ligga på en madrass i solen. Riktigt, riktigt bra är jag på det... *ler*

Så sakteliga börjar jag se slutet på flytten som påbörjas på söndag och avslutas på tisdag. Har grejer på tre olika ställen och allt ska koordineras till min nya fina lägenhet. Jisses va mycket planering det har varit... jag hade ärligt talat glömt hur mycket det är som ska fixas när man flyttar. Allt ifrån de praktiska bestyren såsom  packning och flytt till alla telefonnummer som ska ringas och alla mejl som ska skickas. Jag menar adressändring, elinstallation, telefon mm mm. Jag är övertygad om att jag inte kommer att vara med om en likadan flytt som denna framöver. Det är bara inte rimligt att sprida ut sig på så många håll och kanter ; )

Ska bli sååå skönt när jag väl är på plats. Jag ser faktiskt fram emot att gå och "dona" i nya lägenheten, att långsamt men säkert få inreda, ställa saker på sin plats och göra ett mysigt hem. Jättekul när jag väl är på plats!

Nu är det dags att återgå till madrassen i solen.
Carpe diem!
//M

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Majsan!

Jo visst är det mycket som ska fixas med flytt och det är ju speciella omständigheter nu också. Härligt att äntligen få allting till ett ställe också kan jag tänka. Du är otroligt bra på att ligga på en madrass i solen - det kan jag intyga...ler... Hoppas att värmen håller i sig lite till och att flytten går bra nu.. Kram på dig min vän - Lotta

Postat av: Lotta

Förresten - glömde säga att jag ser fram emot ett besök i nya lägenheten sedan. kram

2008-07-26 @ 09:18:24
URL: http://www.lottiz.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jo flytta är inte så lätt, men också kul. Att fixa och dona det fint. Sen är det aldrig fel att sortera lite. Skönt att få bort allt man ändå inte använder/behöver. Lycka till! Kram

2008-07-26 @ 12:19:13
URL: http://sannasdittochdatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback