Tjo hooooo!

Imorgon ska jag åka ner en sväng till Skåneland.
Miniledighet.
Kan lika gärna ta det lugnt där som här!

Så det blir en del fikande med goda vänner och utöver det bara myshäng... *ler*
"Myshäng" låter som en höjdare tycker jag!
He he...

Idag har jag forhoppningsvis varit på för sista gången på sjukhuset för ett tag framöver.
Var och tog bort stygnen efter operationerna.
Skönt att bli av dem!
Känner mig friskare bara av tanken på inte ha stygn kvar på kroppen och att jag förhoppningsvis inte ska träffa kirurger, doktorer och sköterskor på ett tag framöver... fast vad vet man... men förhoppningsvis, som sagt!

Nu ska jag gå och vila en stund
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Hej!

Vad skoj det var att träffa er i onsdags :)

Lite buskis och kebabhak, kan det bli bättre? :)

Ha en riktigt trevlig helg!

Kram

2008-07-04 @ 23:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback