Aloevera-gel

Köpte med mig en dunk Aloevera-gel
när jag var hos en kompis igår som är återförsäljare.

Aloe Vera Gel
Har druckit en dunk innan och om det inte vore för
priset kunde jag gladeligen dricka den jämt.
260 pix är rätt dyrt tycker jag.
När det kommer till att bli piggare testar jag dock det mesta *skrattar*
JAg tror inte så mycket på hokus-pokus-kurer av olika slag,
men tänker att det som är naturligt är bra för kroppen.
Jag tror att Aloevera är ganska naturlig...
Har du någon åsikt eller erfarenhet angående Aloevera?!

Från återförsäljarnas hemsida:

"Aloe Vera Gel

Håll magen i topptrim med Aloe Vera. Innehåller förutom viktiga växtkemikalier även vitaminer, mineraler och aminosyror, om än i små mängder, precis som andra nyttiga grönsaker. Ekologiskt odlad och färskpressad från våra egna plantager. Naturell smak. Mängd 1 liter "

Hrm... vitaminer i burk...
för 260 kronor...
Och bra för magen också!
Jag tar två!
*ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback