Det var det snabbaste...

...beskedet jag nånsin fått! Hi hi...
I förmiddags var jag på intervjun. Det kändes verkligen som en bra arbetsplats, ett gott arbetslag och uppgifter som skulle passa mig som handen i handsken. Under hemresan funderade jag en del och kom fram till att jag var klart intresserad av tjänsten. Vid 3 kom jag tillbaka från skolan och strax innan 4 ringer chefen från stället där jag varit på intervjun och berättar att jag får jobbet om jag vill.
*ler med hela huvudet* He he... det är ju liksom hur kul som helst!

Än har jag inte bestämt mig för hur jag ska göra....tänkte låta allting landa innan jag fattar några beslut.
Hela jag är mest fylld av en väldans massa olika känslor just nu.
Dels har dagen bestått av en stor anspänning, med intervju och så.
Och dessutom detta glädjande och något chockerande snabba besked.
*ler*

...ja, det har onekligen varit en märklig dag... märklig i positiv bemärkelse.
Tack för alla tummar som har hållts och alla tankar som har skickats ut!
//En mycket, mycket glad Mia!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Haha, ja det var ju verkligen snabba ryck :)
Ett stort GRATTIS vännen!!! Hur kul som helst ju!
Sen är det klart att man vill fundera ordentligt ochså, men bara det att de såg hur bra du är från början är ju toppen bara det :)
*Kram*

2008-03-04 @ 19:12:57
Postat av: Patrycja

Men vad trevligt! Supergrattis!

Postat av: Anders O

Gud vad kul!!!

2008-03-04 @ 21:00:49
URL: http://whypoc.blogg.se
Postat av: Sanna

Super kul gumman! Vad är det för jobb?

2008-03-05 @ 14:25:19
Postat av: Mia

Hej hopp alla!
Tack snälla att ni gläds med mig! *ler*
Jag skriver inte mer om vad det är för jobb här på bloggen, vill gärna hålla lite lagom privat touch eftersom vi trots allt befinner oss på internet. Men fråga "live" och ni får veta!
KRam på er alla

2008-03-05 @ 20:36:14
URL: http://miaju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback