Extra energi

Känner mig glad och pigg för tillfället! Mycket piggare än på länge, har mer energi. Vaknar t.o.m. innan klockan ringer på morgonen. Detta fenomen har hänt väldigt, väldigt sällan i  mitt liv *skrattar* Jag är verkligen en - som det så fint heter på skånska - sömntuta! Så att det nu har slumpat sig så att jag faktiskt 2 (!!) mornar har vaknat innan klockan ringer betyder antingen:
 
A. Våren närmar sig och orken och energin kommer med den.
B. Jag håller på att bli vuxen... på riktigt ; )
C. Inget särskilt, det har bara slumpat sig så...

Nåväl, vilken anledningen än är njuter jag av att energin faktiskt infinner sig. Det känns som det var ett tag sen.

Imorgon bitti ringer klockan 05.45 och då är det bara att hoppa i kläderna, ta med matsäcken och sen dra till bussen som tar mig till flygplatsen. Stockholmia it is! Har ett par timmar i hufudstaden innan H kommer hem från jobbet. Det lär bli bokrea och ett schysst fik med en bra bok i handen som gäller under dessa timmar. Skönt!

Ha det toppen önskar Mia

Kommentarer
Postat av: Anders O

Ha en go tripp!

Postat av: Sanna

Ha en bra helg i Stockholm!

2008-03-07 @ 17:19:46
Postat av: Mia

Tackar och bugar!

2008-03-12 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback