God morgon!

Nä, men ser man på - solens strålar tittade precis fram i några sekunder för att leta sig in genom min fönsterruta och träffa mig mitt i pannan. Härligt... mer sånt! *ler*

Igår kväll somnade jag vid 23.30 ungefär... väldigt trött med förkylning och så... Tänkte att jag, för ovanlighetens skull, skulle låta bli att ställa klockan - ibland är det så skönt att sova ut och nu var det längesen jag hade sovmorgon! Det är bara det att om jag inte har en klocka som väcker mig kan jag sova...typ... jättelänge! så blev det alltså denna morgon, jag vakande för en halvtimme sen. Skönt! Antar att kroppen behövde vila! Tänk om jag får barn nån gång... goodbye till sovmornar, goodbye till egna önskemål och behov, goodbye till utvilad *skrattar*... bäst att passa på nu då!

Mer sol blev det nu - denna gång på näsan! : )

Nu: frulle.
Häpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback