Hoj hoj hallå!

Kom hem från Stockholmsregionen natten till idag. Har haft jättesköna dagar i storstan, först under helgen hos goda vänner och sen tillbringade jag måndag, tisdag strax utanför stan på utbildningsdagar för yrkeskåren. Ytterst roligt och givande! Åkte på en brakförkylning under gårdagen, men det förvånar mig inte... det är mycket nysningar i närmiljön... *skrattar*

Och idag har jag tackat ja till tjänsten jag blev erbjuden förra veckan. Vi kom överrens gällande de frågetecken som fanns och nu är det mest detaljerna kvar... hrm... "detaljer" vet jag väl inte egentligen... det handlar t.ex. om vart jag ska bo... *ler* Nåväl...det löser sig allt eftersom.

Här var spontanbesök för en stund sen...Fick då hjälp av en glad 4-åring som var på besök. Hon hjälpte mig med att packa upp resväskorna efter resan. Jag bad inte ens om hjälp men hon sprang gladeligen omkring och la saker på rätt plats... ja, eller... rätt plats vet jag inte direkt.. men där hon tyckte att de hörde hemma i alla fall! Tackar och bugar!

Kvällen ikväll kommer att fortsätta i detta lugna tempo, ingen speciell sysselsättning... mest "bara vara" helt enkelt! Skönt att få en softarkväll efter allt farande hit och dit. Kanske blir det en film...

Ha det toppen, vetja!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Var e tjänsten då fått då?

2008-03-13 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback