Hujedaimej

Sakta med säkert håller virusarna på att flytta ut från min kropp.
Hoppas det i alla fall... för jag känner mig en liten, liten aning bättre...

"Hoppet är det sista som överger en" säger ordspråket... och jag tänker:

"Måtte inte virusarna vara det sista som överger en"
... *skrattar*

Dagen idag har varit slö... det är så att vara sjuk. Men nu under kvällen har jag faktsikt kommit igång med en del studier... så sakteliga. SKÖNT! För jag har ju egentligen inte tid att vara sjuk, har sååå mycket att göra... men så är det väl alltid, right!? Lite arbete med projektet har det i alla fall blivit!

Ett gott tecken när man börjar bli friskare har också visat sig idag:
rastlösheten!

...mycket bra!
Promenerade en sväng i det fantastiska vädret. Snö, kallt och solsken. Mycket, mycket vackert... tog en del bilder under promenaden, men orkar inte lägga upp dem... så pigg är jag alltså inte! *ler*

En hel del svammel om ditt och datt blev det en afton som denna.

Det här är Mia
från ett snöigt Blekinge
som är på väg att bli frisk
(hoppas, hoppas)
:-)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du blir bättre snart! Kram

2008-03-27 @ 10:49:58
Postat av: Mia

Tackar för omtanken!

2008-03-27 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback