Idag bär det av...

...på anställningsintervju.
Spännande!
Ska dra om en halvtimme...det är en ganska bra bit att köra... och att stressa verkar inte vara ett höjdaralternativ ; )
Känner mig förvånandsvärt lugn. Hrm...
Tänker att jag kan bara göra mitt bästa och vara den jag är.
Om det är mig de söker så kommer det att räcka med den utbildning och arbetslivserfarenhet jag har...och den person jag är. Och om det inte är mig de söker så vill jag ju ändå inte ha tjänsten. Rätt kvinna på rätt plats. Jag tror, som jag skrivit tidigare, på en ömsesidigthet gällande arbete, där arbetsgivaren känner att personen de anställer har en kompetens som behövs för verksamheten och där den som anställs känner att han/hon har något att ge verksamheten... I de bästa av världar i alla fall : )

Nu ska jag dra på mig lite mascara och sen är det dags att dra!
Håll tummarna.
Kram M

Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller tummarna!!!

2008-03-04 @ 10:03:31
Postat av: Madeleine

Hoppas det gick bra!

Postat av: Anders O

Gogogo!

2008-03-04 @ 12:20:53
URL: http://whypoc.blogg.se
Postat av: Jannica

Håller alla tummar jag har! :)

2008-03-04 @ 15:46:03
Postat av: Egoina

gick det braaa?:)

2008-03-04 @ 19:05:49
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Mia

He he! Tack snälla för alla tankar! *ler*
Blir så glad av att läsa era kommentarer. Tack!
Och: JAAA, det gick bra!

2008-03-04 @ 19:11:17
URL: http://miaju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback