Jippie, jippie...

...jag har bara ett virus! : /

hrm... (morr)...

Var hos doktorn idag.
Även om det är bra att få ett klart och tydligt besked kan jag inte känna mig annat än lite snuvad av denna virus-diagnos... *flinar*...Virus är ju sånt där som man inte behandlar...alltså får jag låta de små virusarna läka ut bäst de vill... Googlade "virus" och fick fram följande:

"Det kan vara svårt att acceptera att läkaren säger att den enda kur som finns är att låta naturen ha sin gång. Man är van vid att få en behandling när man är sjuk."

Jo, jomensan... så är det ju!
Läste vidare:

"Virus är mikroorganismer som inte kan föröka sig utan hjälp av levande celler. De måste invadera en värdcell och övertar sedan dess "maskineri" för att kunna tillverka fler viruspartiklar."

Hujedaimej... tänk vilken process som är igång i min kropp för tillfället... och har varit lite från och till de senaste två veckorna... Det är nog bäst att vila! *ler*


bild: http://www.ecliptic.ch/stock/detail/FV1645_computer_virus.jpg


Nog om sjukdom och virusmaskineri - nu ska jag vila...
Ha en fin annandag påsk, vetja!
Kram från glad men sjuk Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback