Lååång resa...

...och jag är äntligen hemma igen.
En extra lång resa var det idag eftersom febern har kommit tillbaka under helgen.
Jag som trodde att jag var frisk igen, men tji fick jag... : /
Det får minsann bära av till farbror doktorn imorgon...eller möjligtvis dagen efter... morgondagen är ju helt röd.

Nu är denna fröken trött, febrig och säger därför god natt och hoppar över i sängen!

bild: http://www.michigan-pku.org/sick%20giraffe.gif


En fråga innan påsken är över på riktigt...

Vad har varit det bästa med din påskhelg?

Natti, natti!

Kommentarer
Postat av: Patrycja

Det bästa har väl varit att träffa mormor och morfar. Ja och resten av halva släkten, förstås! Men du, det är faktiskt påsk en hel dag till:P Fortfarande:P

Postat av: Sanna

Att träffa Lida o Duha!

2008-03-25 @ 07:09:16
Postat av: Mia

Ser man på!
Det verkar som det sociala varit toppen gällande påsken, att träffa vänner och familj. Härligt!
Jag säger nog det samma: att det var att träffa min gamla dagmamma som hunnit bli 80 år gammal, men är pigg som få! *ler* Myyysigt!

2008-03-25 @ 09:03:43
URL: http://miaju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback