Shopping

Det är så smidigt, det här med att handla på nätet.
Smidigt och nästan lite för enkelt... Som när jag beställer en bok  på internet... blir det gärna två...eller tre... eller... ja, för det är ju så billigt... och smidigt!

Men idag har jag i alla fall äntligen köpt en pryl som jag tänkt införskaffa ett bra tag: en
extern hårddisk. Med regelbundenhet tänker jag att det är dags att göra back-up på datorn... men sen "glömmer" jag bort det igen... men nu så! Dessutom fylls laptopen snabbt med musik och foton, så lite extrautrymme skadar ju inte. Så idag var det äntligen dags att shoppa för julklappspengarna jag fick av pappa i julas. Tack papsen! *nöjd*

500GB Western Digital Elements USB 2.0

bild: http://www.inet.se/?page=product&stockid=4303120&a=4303120


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, det var en precis sådan (utom kapaciteten) som jag köpte, fungerar klockrent... Lotta

2008-03-14 @ 23:06:01
Postat av: Mia

Coolt! Jag kollade måtten igår efter vi pratat, den är ganska stor... men det är okej. Tror på kvaltitén

2008-03-15 @ 10:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback