Dagens i-landsproblem

Nytvättade jeans är dagens i-landsproblem hemma hos mig denna morgon.
Frågan är om jag orkar hålla ut... för jag vet att efter ett par timmar sitter de bra, men nu på morgonen, de första timmarna är det allt annat än bekvämt. Sannerligen i-landsproblem... men dock... *ler*

Ny veckan minsann.
För min del är det en av de sista som ser ut "som vanligt" på den här skolan. Slutar snart men här och nu ser jag fram emot veckan som kommer. Det är både roliga och intressanta saker på schemat.

Gårdagen tillbringades i studion. Kul!
Vi la grunden på en andra låt. Akustisk gitarr, leadsång och diverse stämsång. En bra grund att utgå ifrån.
Den
första låten som jag påbörjade för ett par veckor sen nu börjar bli klar... Eftersom jag har mycket annat att göra också tar detta inspelningsprojekt sin lilla tid. Men det gör inget... för jag tror inte på att forcera fram resultat i onödan. Nopidopi!

Nu ska jag hoppa i ett par andra brallor... och därmed börja andas igen.
*skrattar*

Ha en fin måndag vetja
//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback