Dagens låt

Dagens låt är en gammal hit med en av mina favoritband från när jag var tonåring.
Kanske var jag 15-16 när jag lyssnade som mest på dem...
när jag satt och plankade deras låtar och texter.
På den tiden då det inte gick att bara "googla" fram text och ackord...
utan det gällde att faktiskt träna sitt gehör och lyssna sig fram till hur de spelar på skivan.

Ytterligare ett skönt minne kommer över mig när jag tänker tillbaka på när jag och Olsson var
och på deras spelning på KB i Malmö för mååånga år sen.
Förbannat bra spelning!
Verkligen...


Skunk Anansie
med
Weak

Vilket gött sväng... och känsla... *ler*
Här kommer den:


Kommentarer
Postat av: patrycja

Åhhhhh grymt bra låt. I Love! :P Kramar

Postat av: Jannica

Ja det var en jättebra konsert :)
De tillhör fortfarande mina favoritband :D
(Lyssna gärna in dig på Skins soloplattor, jag älskar skivan "Fleshwounds".)
*Kram*

2008-05-22 @ 20:05:33
Postat av: Mia

Olsson: Mmm, det var verkligen en grym konsert! Jag ska absout lyssna in mig på Skins solomaterial, gött med nya musiktips... Tack!

Ha en fin helg. Stora kramen

2008-05-23 @ 08:35:03
URL: http://miaju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback