Hur ska det gå?!

Ja... hur ska det gå?
*flinar*

Denna afton är jag trött. Jättetrött.
Ska alldeles snart krypa ner mellan lakanen och sova sååå gott.
Först vill jag bara dela med mig av några intressanta och roliga tankar som alldeles nyss passerade i min skalle... trött som jag är...

Scenario:
Stod vid spegeln nyss.
Tvätt och tandborstning, ni vet...
Ansiktstvätt...
Ögonkräm...
Ansiktskräm...
Och så kommer följande tankekedja:

"Ah, nä... nu tog jag fel kräm... jag tog ju dagkrämen... och jag borde tagit nattkrämen... ååhh..."


He he...
Så jag ställer mig nu frågan:
Hur ska det gå?!
*ler*

Ibland slår det mig att vi luras tro konstiga saker... detta blir för mig ett tydligt exempel.
Precis som det skulle spela någon roll...kräm som kräm!

God natt! ; )


bilderna i bloggen kommer från:
http://www.o-zander.se/fragesporter/fragetecken_stort.gif
http://www.thebodyshop.com.au/cms/Skin%20Care/Jojoba.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback