"Idag är ibland"

Sitter vid datorn och håller långsamt men säkert på att
komma fram till att jag inte orkar mer för idag...
Jag pratar om studierna.
Enough is enough!

Har haft en hel del "annat" fix och trix under dagen
så jag har inte hunnit med det jag tänkt mig studiemässigt.
Men det gör faktiskt inget.
Så blir det ibland.
Idag är ibland! *ler*

Lyssnar på musik och kommer när jag bloggat färdig
att lägga mig och "power-nappa" en stund.
Har varit trött idag. Sov alldeles för lite i natt...
Det är lite lyxigt att sova en halvtimme under dagen eller kvällen, tycker jag.
Lite vardagslyx så där...

Vi repade idag. Roligt är det! Alla är så duktiga och så är det roliga låtar vi valt.
"Jag vill bo i en svamp" bland annat. He he...
Heja Electric Banana Band.
Heja heja!

Nog bubblat för nu.
Må väl önskar Mia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback