Jag trodde aldrig...

...att denna veckan faktiskt skulle ta slut och att det skulle bli så här bra.
Jisses vad mycket som har hänt... full rulle indeed!
Tjoff, tjoff, hit och dit, fix och trix och planering på alla håll och kanter.
Nu är ju veckan inte över riktigt än, men för min del har det lugnat ner sig avsevärt nu.
Har bara en grej kvar som jag ska fixa nu under kvällen...
ska mejla iväg ett låtförslag med musik till ett bröllop i sommar.
Har dock tid att göra det... bara en sån sak...ingenting annat som måste göras ikväll.
I like!
Äntligen... *ler*

Sitter och softar nu... vid bloggen, sippaandes på en lättöl.
Lättöl är gott tycker jag...
och så rasslar det in ännu lite fler vuxenpoäng till på köpet... he he!


Idag var vi några som spelade volleyboll på lunchen.
Och på eftermiddagsfikan också...
Riktigt, riktigt roligt.
Det är nått speciellt med att leka sådär tillsammans... för det är just vad det är - lek, där alla gör så gott de kan och resultatet spelar inte så stor roll. Det märks att våren gör gott. Alla verkar generellt gladare och piggare. Härligt!

Njut av kvällen vetja!
//Mia


bilden i bloggen kommer från: http://www.spendrups.se/upload/ProductDB/Öl/spendrups_export_detal.jpg

Kommentarer
Postat av: Anders O

Ja, så sant. Mycket piggare. Det är nog vädret. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback