Målgång

Jaaaaaaaaa!
Äntligen färdigt! Yes.

Idag har jag lämnat in mitt Pedagogiska Program.
Det är något som jag arbetat på sen i augusti och har inneburit mycket läsande, skrivande, samtalande, arbete och processande. Jisses vilket roligt och intressant arbete och otroligt vad skönt att äntligen ha lämnat det ifrån sig! Jätteskönt... och det bästa av allt är att jag känner mig riktigt nöjd!

Just nu känner jag att jag "är" ovanligt mycket uppe i huvuvdet, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag har processat med det Pedagogiska Programet hela veckan i stort sätt.

Jag ser att solen skiner igen nu... tror minsann att jag ska gå ut och lägga mig på madrassen som ligger redo på gräsmattan. Ha en fin helg vetja! Kram från en nöjd och trött Mia

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Njut nu att inte ha något över dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback