MBT-skor

Har precis varit och handlat ett par MBT-skor.
Väldigt dyra skor men som jag är övertygad, efter vad jag läst och hört, är bra för kroppen.

Eftersom jag har en del problem med värk i senor och muskler kändes, efter vad jag hört, detta som ett intressant och bra alternativ. Nu gäller det bara att "gå in" dem succesivt. Man lär tydligen få en hel del träningsverk eftersom man använder "rätt" muskler, som man annars till vardags inte aktiverar. Får se hur det funkar...

Köpte ett par sandaler eftersom jag tänkte ha den när jag jobbar.
Inomhus kan man ju ha sandaler året runt.
Priset vågar jag inte säga högt... du verkar jag ju galen.
Och det är jag ju också... ; )


bild: http://www.extradepthfootwear-northwest.com.au/emails/MBT%20Sandal%20Black.jpg


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var allt lite läskigt att gå i dem, men jag hoppas verkligen att de hjälper dig - skulle kunna tänka mig att de gör det i alla fall. Kram lotta

2008-05-29 @ 22:54:12
Postat av: Mia

Tack tack!
Mmm... det såg ut som du behövde träna lite. Nästan som att åka karusell *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback