Söndag

Igår kväll var det grillfest i kvartetet där jag bor... *flinar*... kvartersfest kan vi kalla det minsann!
Det var hur som helst trevligt med grillning, vin, babbel, kubb och sång och musik (gitarrerna och allsångsböckerna åkte fram på småtimmarna). Jättesoft!

Våren är verkligen den bästa årstiden tycker jag.
Det är så mysigt att samlas utomhus kring en grill eller kring nån lek eller aktivitet.
Igår var det egentligen inte särskilt varmt men med filtar och varma kläder går det bra ändå!

Idag är det söndag.
Jag gillar söndagar!
Det har jag gjort i några år nu... tidigare avskydde jag söndagar... hrm... tur att allting förändras!
Som det ser ut nu skulle jag säga att söndagar är min favoritdag på veckan.
Det brukar för min del vara en "bara-vara"-dag och oftast också lite planeringsdag. En dag då jag tar dagen som den kommer. I like a lot!

Nu ska jag iväg minsann.
Njut av dagen
//Mia


Kommentarer
Postat av: Jannica

Lät som om du hade en riktigt mysig grillkväll ju, härligt! Visst är det underbart med vår och stundande sommar, man blir så glad :)
Ha en trevlig söndag och kommande vecka!
Kram

2008-05-18 @ 13:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback