Stormästare i backgammon

Senast jag var hemma hos B1 och B2 spelade B1 och jag backgammon.
Det är väl nån månad sen.
Då hade jag styggt mycket tur i tärningskasten...
mååånga dubblar blev det... och drog slutligen hem
3 av 3 spel.

B1:s sug efter revange är givetvis stort och igår efter en eminent grillmiddag var det dags.
Pressen fanns... likaså önskan om att få behålla stormästartiteln... *flinar*

Första matchen vann B1 stort. 0-1
Andra matchen kvitterade jag. 1-1
Sista och avgörande...

Tärningsflaxet kom tillbaka.
Dubbel efter dubbel...
Min stormästartitel håller i sig... ett tag till i alla fall. He he...
2-1.
Yes!



bilden i bloggen kommer från: http://www.dkimages.com/discover/previews/936/50525751.JPG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback