Träning

Har precis avslutat ett qigongpass här hemma.
Det känns så himla bra i kroppen efteråt och just nu tänker jag
att jag vill försöka lösgöra lite tid så jag kan träna qigong oftare...

Fast det kommer mer tid snart. Om bara några veckor faktiskt!
De senaste veckorna har det varit ovanligt tight med mycket att göra och 
då känner jag extra mycket att jag verkligen längtar efter qigongträningen.

Jag promenerar mycket i skogen också... med sånna där sexiga stavar faktiskt. *skrattar*
Struntar fullständigt i om det ser lustigt ut.
Jag gillar det - det är en träningsform som passar mig!
Så en hel del träning blir det men qigongträningen är nått annat. Den är inte pulshöjande men kroppen mår såå bra av det, något jag upplever allt tydligare ju mer jag tränar. Ett par månader innan och efter jul tränande jag ca 30 minuter varannan dag och det var verkligen en god investering för hälsan. Heja heja! *ler


bild: http://www.hta.se/liselott2006.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback