Veckan veck...

Den här veckan kommer att gå till världshistorien i mitt minne.
He he... så kan man ju inte säga... men det gjorde jag ju ändå!
Jag kommer att minnas denna veckan som den galnaste
veckan under alla mina utbildningsår. 
Så vad handlar det egentligen om?!

Har så gaaaalet mycket att göra för tillfället.

Det är en hel drös med skolgrejer.
Mycket privata tankar och beslut.
Många projekt som är på gång.
Musikjobb, spelning, sommarjobb, jobbet till hösten.
Planering, planering och åter planering.
På bredden, längden och tvären...
Och att tänka tar ju tid!
Och tiden är det enda som det inte finns gott om... he he... vilken ekvation! *ler*
Det är roliga saker nästan allt... men dock - det ska ju finnas tid också.

Om mindre än en halvtimme ska jag träffa mina kollegor som jag ska jobba med i sommar.
Vi ska planera arbetet och strukturera upp de veckor som vi har tillsammans.

Senare idag, eller i morgon ska jag mejla iväg ett musikförslag till ett bröllop jag ska spela/sjunga på i sommar.
Även detta behöver funderas över både en och två svängar...
Fast jag fick några riktigt bra förslag för en stund sen.
Ibland är det så himla bra att bolla sina tankar med andra.
Tack L! (antar att du kanske läser...)

Nu ska jag slänga i mig lite mat innan det är dags att dra.

-------------------------------------------------- Swiiiiiiiiiiiiiiiiiiich---------------------------------------
(ungefär som en ljudeffekt... *flinar*)

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback